Heb je klachten?
Natuurlijk doen wij er altijd alles aan je tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag. Je dient eerst contact op te nemen met uw adviseur, zodat hij kan proberen samen met jou tot een oplossing te komen.
Je mag de klacht ook per email verzenden. Ons mailadres is [email protected]
Wij sturen je dan direct een ontvangstbevestiging en zullen jouw klacht in behandeling nemen. Vervolgens informeren wij je zo snel mogelijk schriftelijk inzake het besluit. Indien dit de behandeling bevordert, informeren wij je telefonisch. Jouw klacht zal ook worden geregistreerd.
Indien je het niet eens bent met ons besluit, of de klacht wordt naar jouw inzicht niet afdoende behandeld, dan kan jij je binnen 3 maanden nadat wij je op de hoogte hebben gebracht van ons besluit wenden tot:
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
T 070-333 89 99
F 070-333 89 00
www.kifid.nl
Indien je niet samen tot een oplossing komt, kan je jouw klacht schriftelijk richten aan:
Financieel Fit Kredietshopper
T.a.v. de directie
Oslo 6
2993 LD Barendrecht